نرم افزار کاربردی محاسبات مخروط ها

نرم افزار کاربردی محاسبات مخروط ها

این نرم افزار بر مبنای فرمول های محاسباتی استاندارد تراشکاری درجه 2 به شماره استاندارد2/2/22/34-8 توسط اینجانب ناصر رجبی فرد مربی رشته تراشکاری مرکز دزفول در استان خوزستان طراحی و ساخته شده است که شامل :

1- مخروط تراشی به کمک انحراف سوپرت فوقانی
2- مخروط تراشی به کمک انحراف دستگاه مرغک
3- مخروط تراشی به کمک انحراف خط کش راهنما

می باشد تا کارآموزان در انجام کارهای عملی زمان زیادی برای محاسبه هدر نداده و مربیان در هنگام تصحیح قطعه کار های عملی و محاسبات و آزمون های تئوری کارآموزان نیاز به انجام مراحل محاسبه نداشته باشند و بتوانند براحتی کارآموزان و قطعه کار های آنها را مورد ارزیابی قرار دهند .
در این بین کارگاه های خصوصی که در بازار کار مشغول هستند یا به دلیل عدم آگاهی از محاسبات و یا به دلیل سادگی در کار از انجام محاسبات سر باز می زنند که این نرم افزار می تواند مشکل آنها را که همانا محاسبات ریاضی است برطرف کرده و به راحتی محاسبات را طبق استاندارد در اختیار آنها قرار دهد .
همچنین طراحان و مهندسان در صنایع می توانند به راحتی جهت انجام محاسبات بدون هیچ گونه دغدغه ای اعداد مورد نظر را بدست آورده و زمان کاری را به تناسب قطعات پایین بیاورند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که با دادن مشخصات مورد نیاز در قالب داده ها بتوانند ، دیگر مقادیر لازم را در قالب جواب ها بدست آورد .

((((((((((دانلود در ادامه مطلب)))))))))))))

setup Cone computing software

شرح نرم افزار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *