نرم افزار موبایل دانشنامه مکانیک ( ماشین ابزار)

نرم افزار موبایل

دانشنامه مکانیک ( ماشین ابزار)

1 3 splashic_launcher

رشته مهندسی مکانیک را شاید بتوان از نقطه ‌نظر تنوع موضوعات تحت پوشش، جامع‌ترین رشته مهندسی به شمار آورد . چون رشته مهندسی مکانیک در برگیرنده تمامی علوم و فنونی است که با تولید ، تبدیل و استفاده از انرژی، ایجاد و تبدیل حرکت و انجام کار، تولید و ساخت قطعات و ماشین‌آلات و به کارگیری مواد مختلف در ساخت آنها و همچنین طراحی و کنترل سیستم‌های مکانیکی، حرارتی و سیالاتی مرتبط می‌باشد.

به عبارت دیگر محاسبات فنی، مدلسازی و شبیه‌سازی ، طراحی و تهیه نقشه‌ها ، تدوین روش ساخت ، تولید و آزمایش تمامی ماشین‌آلات و تاسیسات موجود در دنیا ، با تکیه بر توانایی‌های مهندسان مکانیک انجام می‌گیرد.

دراین نرم افزار سعی شده است تا حدودی با انواع این ماشین ها شما را آشنا نموده و ابزار های به کار رفته در آن ها را ضمن به تصویر کشیدن ، توضیح مختصری بدهد ، تا علاقمندان به انتخاب این رشته بتوانند با ماشین های ابزار آشنا شده و اطلاعات خود را افزایش دهند .

این نرم افزار شامل :

1- کارگاه و تجهیزات آن

2- انواع ماشین های ابزار

3- وسایل اندازه گیری و کنترل

4- وسایل ایمنی و بهداشت

5-  انواع وسایل براده برداری

افراد عادی وقتی نام ماشینهای ابزار به گوششان میخورد به یاد ماشین تراش یا تراشکاری میافتند البته حق دارند بدلیل اینکه ماشین تراش در بین مهندسین و فنی کاران به قلب ماشینهای ابزار و یا سلطان ماشینهای ابزار مشهور است.ولی این ماشینها دارای گروه بندی گسترده ای میباشند که در زیر تعریف کلی از ماشینهای ابزار و تقسیم بندی آنها آورده شده است.

علاقه مندان می توانند این نرم افزار را از طریق نرم افزار بازار به صورت رایگان دریافت   یا از لینک زیر دانلود کنند و برروی گوش های اندروید خود نصب کنند .

لینک دانلود از کافه‌بازار

دانلود به صورت ZIP : دانشنامه مکانیک – ماشین ابزار_1.4.apk

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *